Hjärtemackor

Barnen premiärbadade på badet i Arkelstorp idag. Vi var där mellan 13-16.30. Då var vi trötta och nöjda. Mina små vattendjur. Lukas är mer under vatten än över. Han var alldeles röd i ögonen ikväll.
Jisses som det blåst idag då.. Jag nöjde mig att ligga på land.
Vi hade lite god fika med oss och vi köpte vars en glass. Lyxigt att vara ledig en tisdag mitt i veckan! 
 
Hittade ett nytt bröd på Maxi i måndags som jag inte sett innan. Polarklöver! 
Som en våffla/klöver. Blir små hjärtemackor. Så himla söta och goda också. Perfekta små picknickmackor. Dessutom är det mjölkfritt också, för de som behöver det. Tips tips.. 
 
Det blev ett Zumbapass ikväll. Så himla kul.. 
 
Kan knappt sova, är så übertaggad inför midsommar.. Har massa skoj på gång.. Surprise till gästerna!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0