Dessa vackra blomster

Igår jobbade jag och sen var det gräsklippning och sen hade Lukas fotbollsträning.
Sen cyklade vi bort till mamma/mormor för bad och övernattning. Första gången han sover i mormors lägenhet. Spännande och han somnade direkt efter ett långt härligt skumbad.
Han ska ha mormormys medans jag jobbar denna nationaldag.
I em kommer loppan äntligen hem och då ska vi hälsa på min syster i hennes nya lägenhet i stan. Ska bli trevligt!! 
Onsdag fm är det dags för massage för min del, välbehövligt.. sen till stan för massa presentfix :)
Torsdag jobbar jag.
Fredag fyller min älskade dotter år
Lördag ska Lukas på cup på fm.
Sen fira pappa på em (som fyller idag)
Vidare till min kusin på 30 årsfest på kvällen (som också fyller år på fredag)
På söndag ska vi fira Louise kompis Bianca (som fyllde år igår)
Hujedamej vilken vecka. Juni är värsta kalasmånaden på hela året.. Får se om det hinns med så mycket här inne.. annars vet ni varför!
 
Jag och Lukas plockade lupiner häromdagen. Jag hade med mig till jobbet och Lukas ville ha hemma också. Sagt och gjort, det är ju inga fridlysta blommor direkt ;) 
Så vi tog med oss en stor bukett hem. 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0