3 new pink favourite

Jag har införskaffat mig 3 nya skönheter, rosa såklart!
Tvålet doftar lika ljuvligt som det ser ut! Det är verkligen skillnad på tvål och tvål. Detta är lent och fräscht och torkar inte ut huden. Man behöver inte så mycket av det!
 
Nagellacket är det första jag köpt från detta märket. Jag blev förvånad, målade i fredags kväll och har inte tappat något ännu, trots jag har diskat en hel del.. 
Det är bra betyg minann, brukar knappt hålla 1 dag annars. Så kvalitet lönar sig i vissa fall! 
Färgen är ju dessutom underbar, kommer nog beställa fler av detta märket. Matchar perfekt till min nya klänning!
Vad har ni för favoriter bland nagellack, som håller länge? 
 
Tvålen hittar ni HÄR 
Nagellacket hittar ni HÄR
Handuken är från HM home
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: joanna -livet med psykisk ohälsa

Rosa är den bästa färgen

Svar: Absolut!!!
Therese

2017-07-31 @ 11:09:11
URL: http://www.joannahalvardsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0