Wow vilken dag 🌟

Tjejerna somnade inte förrän efter tolv inatt. Louise hostade som bara den, stackarn.
Det blev sovmorgon idag och när jag vaknade hade jag fått ett trevligt sms om vi ville följa med till Vångabacken och åka pulka tillsammans. 
Det ville vi trots hosta och lite snor.
Jag fixade lyxfrukost till barnen med bla smoothie, fröknäcke och nutellamacka. Ja Lukas fick nöja sig med marmelad men det älskar han! 
Första gången jag gjorde smoothie till Lukas, som han längtat efter det och han gillade den..
Så glad man blir :)
Tog 60 g frysta bär (hallon, blåbär & jordgubb)
30 g banan
20 g oatley jordgubbsglass 
50 g oatley havregurt jordgubb.
Det gav 1 g protein totalt.
 
 
 
Min lyxfrukost.
 
Vi behövde komma ut och wow vilken em det blev. 2 timmar var vi där och barnen åkte och åkte hela tiden. 
De samlades och hjälptes åt, härliga ungar.
Det åktes både madrass, snowracer, pulka och stjärtlapp.
Herregud vilken fart madrassen fick. Nackdelen är att den är svår att styra men gillar man fart är den att rekommendera. Är glad att barnen hade hjälm. 
Tänk på det där ute, olyckan kan vara framme när som och huvudet går inte att laga.. Var rädda om er.
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi kom hem lagade jag snabbt tacos. Lukas fick sin tacofärs och ost (som jag tagit upp från frysen innan)
Alla var hungriga och det smakade fantastiskt gott efter en hel em ute. 
Sen duschade barnen och jag diskade undan. 
Sen kom pappa som skulle passa barnen för jag begav mig på årets första träningspass-Tabata.
Det känns att det var ett tag sen nu. Kroppen fick sig ett rejält pass. Riktigt skönt och man känner nu att träningsvärken lär komma imorgon. Som man har saknat det, då har man tagit i. 
Fick så mycket energi efteråt. Hoppas den sitter i till imorgon.
Lukas la sig strax efter 18 och Louise hade somnat på soffan medans jag var iväg. 
Vi sover nog gott alla tre inatt. 
Tog mig en kopp te efter duschen och varvade ner i soffan. 
 
 
 
 
 
Jag ligger nu i en renbäddad säng och sumerar dagen.
Den har varit fantastisk, jag har åkt pulka/madrass och lekt med barnen och allt har bara flutit på idag. 
Jag har njutit av dagen och lever länge på den. 
Tack Emmie m.fl för en underbar em ❤ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0