Söndag kväll

Vad mysigt när Louise äntligen kom hem. Som vi saknat henne.
Vi åt lite enkel middag. 
Kycklinggrillkorv, bönpasta och haricot verts. Riktigt gott och nyttigt.. (för ovanlighetens skull) 
Sen när Lukas åt kvällsmat så ritade Louise och jag satt och gjorde nästa veckas planering, samt gjorde jag och Louise kommande 2 veckors matlistor.
Nu får det bli ordning igen!
 
Alltid lika spännande. Försöker bara leva 1 vecka i taget. Det fungerar faktiskt jättebra. Stressen har minskat och jag får saker och ting gjorda. Barnen vet vad som ska hända. Bara positiva saker med synlig struktur!
Lukas somnade tidigt och jag och loppan njöt av lite egentid till en film. Kalle och chokladfabriken blev det ikväll. Rolig film. 
Soffan har knappt hunnit bli kall idag. Men ack vad skönt med en soffdag. 
 
Imorgon är det tidig uppstigning då vi ska till CSK för provtagning på Lukas. Redan en vecka på det nya året har gått, jisses!!
Nattinatti.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0