Saknar ord..

Jag blev bjuden på middag hos mina underbara vänner Sandra och Razvan. Så tråkigt att laga mat till sig själv..
Jag tänkte mig något enkelt en söndag..
Men nej då, Razvan imponerar som vanligt.
Fick förrätt; kycklingsandwich. Det var något av det godaste jag ätit. Det var tunnskivad kyckling panerad i cornflakes. Serverades med aioli, bacon och tomat. Jag ÄLSKAR kyckling och detta var galet gott!!!!!
Sen kom varmrätten. Hans underbart goda rumänska schnizlar. De är panerade i pannkakssmet. Alltså det är sååå gott. Champinjonsås och hemmagjorda klyftisar till det.
Jag blir så bortskämd med god mat och trevligt sällskap.
Jag har världens bästa vänner, alla ni, ni vet vilka ni är. Tacksam att ni finns i mitt liv ❤
 
Mat är gott, god mat är lyx!
Nu är det godnatt, enorm träningsvärk i kroppen..  ny spännande vecka väntar framför oss.
Sov gott och ta hand om er ❤
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0