Min helg ❤

Wow vilken helg!
I fredags fm begav jag mig mot Småland för att spendera helgen hos mina underbara vänner.
Det bjöds på god fredagsfika och tacos på kvällen. 
Jag och Ann-Louise var nerom och handlade lite, hittade några fula brillor vi var tvungna att prova ;) Haha
Det var så mysigt att slappna av och bara va hela helgen. Lugnt och skönt.
Jag tog alla nattmålen med Saga både fredag natt och lördag natt så de kunde få sova. 
På lördag fm skickade jag iväg föräldrarna till gymmet och jag tog en härlig skogspromenad med Saga. Älskar verkligen de småländska skogarna. Så mysigt och vackert. Jag samlade såå mycket energi den timmen jag var ute. Naturen är magisk.
Sen när de kom hem åt vi en god våffellunch!
 
På kvällen skulle föräldrarna ut och äta och ha lite kvalitetstid. Det är jätteviktigt att vårda sin relation. 
Jag hade sett fram emot att vara barnvakt i en hel månad. Vi hade det supermysigt och hon åt kvällsmat och somnade gott. Hur enkel som helst att passa. Go och glad också!! Ingen var lyckligare än jag att få möjligheten och förtroendet att vara barnvakt. 
När hon somnat njöt jag med gottis till Gladiatorerna.
Helt perfekt kväll.
Jag älskar att kunna hjälpa till. Att vara förälder är underbart och mysigt på alla sätt. Men också krävande i vissa perioder. Speciellt med vakna nätter.. Det är viktigt att hämta ny energi och bara få rå om varandra..
Det har jag stor erfarenhet av.. Därför är det extra skönt för mig att få kunna hjälpa till.
Jag fick även bada henne idag innan jag åkte hem..
Så underbart. Det har varit en toppenhelg och min energidepå är full just nu!! 
Vad är 2 timmars körning när man får sån kvalitet ❤ 
 
Tusen tack Ann-Louise, Kristoffer och Saga för en underbar helg. Snart ses vi igen ❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0