Blåsigt värre

Lukas var hos kompis tidigare idag och då passade jag på att ta mig en pw. Isande kallt och blåsigt var det. Usch, men så skönt att ha gjort det. Man måste bara bestämma sig.
5.7 km blev det idag.
Sen körde jag inte några kärror ved. 
Hämtade Lukas som nästan direkt åkte vidare till nästa kompis för lite lek.
Underbart med lov!! 
Jag avnjöt 2 goda knäckisar med makrill. Åh vad gott!! 
Sen bjöd jag mamma på middag. 
Vi åt själva i lugn och ro. Lukas hade mat med sig till sin kompis och Louise är ju hos sin pappa hela veckan.
Det blev något jag varit sugen på bra länge. Kokt hokifilé, potatismos och vit sås. Åhhh så gott!! 
Äter alldeles för lite fisk, har inga bra recept eller idéer.
Tipsa gärna om era favoritfiskrecept.
Maila mig på [email protected] eller kommentera detta inlägget! 
 
Nu ska jag läsa en timme innan jag ska sova.. Fifty shades darker. Har en bit kvar och vill ha läst ut den innan biopremiären. 
Har biljetter bokade till den 10 februari:) Sooom jag längtar!! 
 
 
 
 
 Dessa kor gick jag förbi på rundan. Lekfulla och såå fina. Jag älskar kor och dessa tar nog priset! Som stora nallebjörnar med horn. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0