Bjudning × 2

I fredags hade barnen Bianca och Enya med sig hem efter skolan. Vi fikade på fruktfat och ballerina.
På kvällen kom Sandra med Ossian och vi åt kebab i pitabröd. Sen blev det marängsviss till efterrätt. 
Sen gottis till Fångarna på fortet.
Det blev en helmysig fredag på alla sätt!! Så mysigt när barnen har kompisar och de leker så fint. 
Underbara ungar ❤ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår morse var en minst sagt rörig morgon. 
Jag skulle träna 10 och Louise skulle bara hemma slänger och invänta kompis. Lukas skulle följa med mig.
 
 
9.20 går jag i morgonrock och håller på med min frukost. Barnen äter sin. Då knackar det på dörren. De var de som skulle hämta Lukas inför barnkalaset på Randiz.
Hjääälp!
Jag hade hela tiden trott att det var på söndagen. Då jag och Louise skulle åkt skidor sålänge. Därav att jag frågade om Lukas kunde få åka med dom, och det var inga problem. De behövde köra för att komma i tid (vilket jag absolut förstod) och jag fick då lämna själv. Alltså jag kände mig såå dum. Fick ta upp hans mat från frysen som han skulle ha med och tina den. Ringde mamma och frågade om hon kunde skjutsa in honom. Det kunde hon. Är sååå himla tacksam. 
Jag hade ju rört ihop allt.. 
Så det löste sig till slut men jag var aningen svettig ett tag.. 
Jag åkte på Tabatan och det var ett riktigt kul pass! 
Sen hemma kom min syster Helene och hälsade på. 
Mysigt ❤ Sen när Lukas kom hem hade de turnering på Fifa.. Alltså dessa två.. :) Lukas var helnöjd.
Louise hade Bianca här och hela dagen gick så snabbt.
 
Vid 16 kom Jenny och Thomas på middag. 
Allt stod dukat och klart! Louise hade bestämt maten; Köttfärsfyllt franskbröd. Det blev riktigt gott. Serverades med dressing och sallad. Receptet kommer från Jennys matblogg. Jag bara la till bacon i färsen. 
Marängsviss till efterrätt idag igen och sen gottis.
Barnen fick massa fint från deras Thailandsresa. 
Lukas fick bla ett Barca fotbollsset. Han blev överlycklig. 
En mycket lugn och supermysig kväll ❤ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0