4 rätters meny

Hej kära läsare.
Vi var sjukt sega imorse. Trötta som få. 
Efter frukost la vi oss i soffan och satte på Frost. Lukas höll sig vaken men jag somnade till. 
Såå skönt. Känns som det blir soffläge hela dagen.
Idag är jag allt annat än pigg. 
 
Igår kväll kväll firade vi min underbara vän Sandra.
Razvan stod för matlagningen och det blev 4 rätters. 
Obeskrivligt vilken lyx. Såå gott och trevligt sällskap.
Barnen lekte och allt var så mysigt!
Igår kände jag mig pigg och glad, vilket var längesen sist. Underbar känsla. 
Vi körde hem vid 23 och la oss direkt.
 
Förrätten: Kyckling sandwich med pesto och mozzarella. Fantastiskt gott!!
 
 
 
 
 
 
 
Robin kavlar ut den hemmagjorda pastan
 
Den fantastiska rumänska kocken :)
Mellanrätten på G
 
 
Mellanrätt: Kycklingsoppa med hemmagjord pasta och bröd. Gjord på majskyckling. Helt suveränt gott!
 
 
 
Varmrätt: Gambas. Tagliatelle med en tomatsås med räkor i. Riktigt gott!! 
Tjejerna hade bakat tårta till efterrätt. Jättefin och jättegod :)
Lukas fick glass, maränger och strössel till efterrätt. 
 
 
 
Tusen tack alla inblandade för en riktigt trevlig kväll! 
Måste göras om snart :)
 
Nu lunch och sen soffläge igen.. Längtar efter loppan som kommer hem i em ❤
Trackback
RSS 2.0