4 glädjande ting ❤

Vaknade imorse med Lukas intill mig. Vi mös en bra stund innan vi gick upp till ett nystädat hus och åt frukost. Åh vad härligt känsla!
Sen åkte vi till träningen. Petras pass idag och som vanligt ett riktigt stenhårt pass. Ingen vila här inte. Sjukt jobbigt men kul. Helt slut efteråt precis som det ska vara! Hade träningsvärk i baksida lår sen i tisdags och efter detta vågar jag inte tänka på imorgon.. :) haha
Lukas var duktig och hängde på så gott han kunde..
 
Sen blev vi bjudna på kaffe av Jenny och Thomas. Äntligen hemma från Thailand. Som vi saknat dom. 
Supermysigt!!
 
Sen skulle min kompis mamma komma och köpa barnens spjälsäng och när det knackar på dörren och jag upptäcker min älskade vän från Nybro också var med.. Wow vilken överraskning!! Så himla kul, vi ses ju inte så ofta med tanke på avståndet så det betydde mycket. Jag åker dock upp dit om 2 veckor.. Ska bli såå mysigt!! ❤ 
 
Sen ikväll kom nästa underbara vän med sin dotter.
Vi käkade hamburgare och senare lite glass.
Lukas är så otroligt glad för denna lilla tjej. Han sa när han skulle lägga sig; Nea, alltså man kan inte säga så söt hon är ❤ Är inte det kärlek så vet jag inte!! 
Han lekte med henne, kramade henne, myste med henne, bäddade ner henne med filt bredvid sig på golvet framför pippi. Han var så försiktigt och mån om henne.. 
Så underbart att se! 
En fantastisk lördagkväll i all sin enkelhet. Ingen stress eller krav.. mjukis och osminkad. 
När det är som bäst.
 
Denna dagen. Wow, börjar komma tillbaka till "livet" efter depressionen.. tagit typ 6-7 månader att komma dit jag är nu.. Ändå inte i mål, men på god väg.
Uppskattar mer och mer i livet.
 
Denna dagen går till historien som en av de bästa på jättelänge!! Bara positiva saker som hänt idag! 
Lev här och nu ❤ Njut av varje stund! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0