Fifty shades of darker

I fredags var jag och min kusin på bio, fifty shades of darker ❤ i Bromölla såklart! Bästa biografen!!
Sandra skulle också varit med men fick ta hand om sjukt barn.
 
Alltså åh vad bra den var. Längtat i 2 år nu efter denna! Kemin mellan de två är magisk. Längtar redan efter nästa film. Jag älskar de böckerna och filmerna. Jag är INGEN läsare men de böckerna fastnade jag för direkt och kan knappt sluta läsa när jag väl börjat. 
 
Efteråt åt vi thaimat på en restaurang i Bromölla. Maten var dock ingen höjdare, men vi hade trevligt! 
 
En mysig fredagkväll. När jag kom la jag mig på soffan och somnade på 2 sekunder. Helt slut.. 
 
Fredagen var väldigt intensiv med först 2 timmars jobb på morgonen och sen en pw med stavarna. Sen på em till VC med Louise. Sen hem och duscha och göra sig iordning för bio. 
Det märks att kroppen har varit slutkörd. Den orkar inte med för mycket på samma dag.
Jag får ta det sakta men säkert framåt. 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för denna underbara kväll älskade kusin ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0