Fastlagssöndag

 Idag har vi bara myst jag och Lukas. Han är hemma några dagar nu efter op. Jag jobbade i em och morfar passade honom under tiden. Avtackades em fin kollega som tar sig vidare mot nya äventyr i livet. Hon bjöd på tårta!! Lycka till på nya jobbet Sophie :)
 
 
Vilket avslut det blev på förra veckan.
Söndagar som ofta är tråkiga och slöa...
Jag och Lukas satte på go musik och vi dansade gärnet och fick världens söndagspartyfeeling.
Vi fick gäster på fm som vi bjöd på semlor dagen till ära. 
På em kom Louise hem och strax efter anlände min kusin Jimmy med familj på söndagsmiddag. Raggmunkar med fläsk. Åh så gott det var. Riktigt trevligt. Barnen hade superskoj och vi avslutade även där med vars en semla. 
En riktigt mysig söndag ❤ 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0