Dagsutflykt och stångpass

Lukas fick i julklapp en biljett till ett science center från personalen på barnavd CSK. Som Min Stora Dag ordnat. För 2 vuxna och 3 barn. Vi tre och sen fick Lukas bjuda med en kompis och han valde Elion och hans mamma.
De blev superglada och vi hade en toppendag.
Regnet öste ner hela dagen så vi hade tur att vi hade inomhusaktiviteter idag.
Massa roliga saker att göra. Det tog verkligen hela dagen. Barnen var jättenöjda och vi med.
Enda negativa var luften därinne. Framförallt på övre plan. Ingen cirkulation alls, kvavt och luften var helt still. Ögonen blev jättetorra.. 
Vi tackar Min Stora Dag och barnavd för denna fina gåvan, mycket uppskattad! 
 
Ikväll blev det ett stångpass hos Tisse. Som jag längtat efter det. Det var jättekvavt och svettigt. Kände mig orkeslös idag. Inte konstigt för mitt i så brakade Tor loss. Det blec jättemörkt, ösregnade, blåste och åskade.. usch.. gillar verkligen inte det.
Men det varade inte så länge som tur var. 
 
Imorgon blir det sovmorgon, det ser vi fram emot.
Tjingeling 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Louise fick prova att krocka i 7 km/h. Läskigt.. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0