W o o p W o o p

Började morgonen med möte på skolan. Uppföljningsmöre med BUP.
Direkt vidare mot jobbet till 13.
Hämtade barnen och Louise hade kompis med sig hem. Jag fixade smoothie, melon och macka till mellis. 
Det satt fint. Jag tog lite honungsmelon, cantaloupe melon och lite pistage nötter och en smoothie. 
Lyxfika för mig :)
 
Jag stekte pannkakor till tjejerna. Själv åt jag rester från igår!! 
 
Tabata stod på schemat kväll. Ett tufft pass och idag kändes det tungt. Det märks att man ätit massa onyttigt hela helgen. Orken blir så mycket sämre.
 Nya tag från och med nu.
Precis när träningen var slut började det vräka ner snö. Visst är det vackert men inte i slutet på April. 
Jag lider inte så värst mycket. Våren kommer tids nog. Det går inte att stressa fram den och den kommer inte fortare för att vi gnäller om vädret.. ;) 
Men visst undrar man när det ska sluta snöa?! 
Det kallas ju inte Aprilväder utan anledning!! 
 
Nu är mina ögonlock jättetunga, godnatt med er ❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMA

åh vilken kvälls frukost =)

ha en underbar onsdag
kram

2017-04-19 @ 11:08:20
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0