Vår roadtrip

I fm begav vi oss på roadtrip..
Mot Småland och våra vänner.
2 timmars bilfärd som gick jättebra! 
Det är något jag uppskattar såå mycket. Att komma iväg på lite minisemester. För det blir ju lite som det. 
 
Det är inte så lätt att typ åka utomlands på semester med Lukas och hans kost. Det går ju men det är så mycket jobb.
För mig är det nästan mer värdefullt att få träffa mina kära vänner, som man inte träffar så ofta (pga avståndet) det ger mig mer än vecka utomlands ❤ 
 
Barnen var jättespända och taggade..
Äntligen skulle de få mysa med Saga. Som de längtat.. (Ja jag också såklart)
 
Saga firade ju 6 månadet idag också.. Tiden går verkligen snabbt.
 
Vi har ätit påskmiddag och målat ägg, spelat Uno och plockepinn. Och massa lek och mys med sötnöten ❤ 
Även lite tv-spel och lek ute. Vädret har varit jättefint men det har blåst lite kallt. 
 
En toppendag som avslutades i soffan till Let's dance 
 
 
 
Såklart fick Saga ett påskägg också.. 
Dessa två alltså ❤❤
Mysfika 
 
 
Vilken underbar natur. Lyx att ha skogen så nära!
 
 
 
 
 
 
Alltså hur gott? Galet gott!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0