Spring feelings 👌

Wow vilken dag! 
Var sjukt trött hela fm. Men vid 12 fick jag Àntligen tummen ur och tog en löprunda. Solen lyste men det blÄste en del. Men sÄÄ skönt efterÄt. 
Fyllde pÄ energin.
Det Àr vÀrt att ta steget att komma ut, det ger sÄ mycket för hjÀrnan. Att bara komma ut. Man mÄste bara komma över trösleln. 
 
HÀmtade Lukas 13 och vi Ät mellis och förberedde inför hans första utvecklingssamtal. 
Louise var kvar pÄ fritids för de hade bokat in att prova pÄ parkour. 
Samtalet gick bra. Han kunde bÄde stora och lilla alfabetet. LÀser mÄnga ord och Àven en del meningar med smÄ bokstÀver. Jag blev sÄ stolt. Han tycker om skolan och det vÀrmer. Han Àr jÀtteduktig i skolan och fick mycket beröm av hans lÀrare.
 
Louise hade haft jÀttekul pÄ parkouren. 
Roligt nÀr fritids anordnar aktiviteter. Efter pÄsklovet ska de prova pÄ klÀttring. SpÀnnande! 
 
MÄste dela med mig av lite glÀdjefyllda vÄrbilder frÄn min trÀdgÄrd.
SÄ vackert och visst blir man glad av dessa smÄ fÀrgglada vÄrtecken! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0