LYCKLIG ❤

Ja jag måste säga det.. Jag är lyckligt lottad att ha så fantastiska vänner i mitt liv. Som både bor nära och långt borta. Ni finns i mina tankar allt som oftast. Vad vore jag utan er?! Älskar er alla så mycket ❤ 
Nu är som min andra familj.. Min andra hälft som jag inte kan leva utan.
Hoppas vi sitter som pensionärer med hatt och rullator och ett glas vin i handen tillsammans en härlig sommardag och pratar gamla minnen
 
I lördags var jag och barnen på Tabatan. Wow vilket tufft men roligt pass. Hade sån energi och kände mig så smidig. Det är nog både yogan och minskningen av sockret, förtjänst.. 
Skönt var det iallafall!
 
Hem och förberedde inför kvällen då vi skulle ha middagsgäster.
Plankstek och sen chokladpudding. 
Sen lite ost, kex och chips
Nomnomnom
Jag var sjukligt mätt alltså.. 
Jag var i mathimlen ❤ 
Vi satt ute på verandan efter maten. Solen värmde och det var så härligt. Det fick en till att längta till alla sköna sommarkvällar man sitter på verandan och njuter. 
 
Allt blev lyckat och supergott. Alla var nöjda. 
Underbart 
 
Tack alla för en supertrevlig kväll.. 
 
Idag var det vårfest med Lukas fotbollsklubb VMA. Skulle städa, räffsa löv och göra iordning gräsplanen o för seriestart.
Imorgon börjar äntligen uteträningen!! 
Lukas spelade fotboll med killarna 2 timmar non stop. Blir verkligen aldrig trött..
Louise hittade kompisar
Jag tyckte det var jättetrevligt, roligt, gemytligt och givande på många sätt. 
Kul att hjälpa till och barnen var mer än nöjda . 
Vi grillade korv där och det var pricken över i:et
En fantastisk helg som avslutades med en räkmacka i soffan alldeles ensam. Njöt.
 
Hoppas ni andra där ute har haft en fin helg. 
Kram på er 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
❤❤❤
 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0