Fyndat

Jag var ju i stan igår. Träffade på mamma och mormor så vi tog oss en fika på Le Crossiant. Jag stod emot sötsuget och tog bara en kaffe ;) 
3 generationsfika. Haha!! 
 
Jag var ute efter träningsskor till barnen och Team Sportia hade ju utförsäljning med 50-70 % rabatt på allt. 
Inget jag visste om innan. 
Vem blir inte glad av rea liksom :)
Mängder av folk strömmade in 12 när det öppnade.
Sprang rakt bort till skorna. Hittade ett par Asics Kayano som jag använder för 900 kr (ord 1899) www vilket fynd tänkte jag. Så fanns de bara i 37 och jag behöver 38.. Åh vad surt!!
MEN... Jag hittade iallafall ett par till Louise i storlek 36. 325 kr (ord 649)
Passade på att titta runt och hittade även en Adidas jacka till henne. För 249 kr (ord 499)
Tyvärr hittade jag inget till Lukas eller mig själv. Kaos med folk och tiden var knapp. 
Louise blev jätteglad över skorna och jackan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0