Effektiv dag

 Jag jobbade på fm och var i stan och på eko efter.
När jag kom hem slängde jag ihop en mördeg och la i kylen. Dammsugade under tiden. Gräddade små kakor och sen åkte vi och firade världens bästa mamma och mormor som fyllde år. Det bjöds på tacos. Riktigt gott!! 
Stort grattis på din dag!
Hon fick en torkvinda med fäste och en baden baden stol av alla oss 4 syskon. Hon blev så glad!! 
 
När vi kom hem hade kakorna svalnat och jag gjorde dem färdiga.
Det blir jag glad av, att baka. Gjorde det massor innan jag fick barn sen har inte tiden funnits på samma sätt.
Blir lika lycklig varje gång jag får tid till att baka! 
Salta jordnötskakor med hasselnötscreme
Hittade receptet i icas påskkatalog.
De blev jättefina. Jag trodde det skulle bli för sött med nutella så tog vanlig hasselnötscreme. Den är inte lika söt i smaken. Men det hade funkat perfekt med nutella så här i efterhand.
De var superenkla att göra och de blev jättegoda. 
 
Hade ett berg med disk. Tog tag i det, gjorde Lukas potatismos, 6 port. Stekte 4 pannkakor till honom. 
Fixade lite överraskningar inför helgen.
Barnen duschade och på sig.
Jag kom i säng nu sent. 
Helt slut i kropp och knopp.
Men imorgon bär det av på roadtrip.. 
Barnens väskor är packade och kläderna ligger framme och de är så förväntansfulla..
Vi längtar så!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0