Att vara själv!

Lägger mig nu i ett tyst och ensamt hus, förutom vinden som viner och regnet som slår moutanför.
Louise är hos sin pappa och Lukas är hos stödfamiljen.
Jag lämnade de i skolan 8 sen har jag haft "fri" tid för mig själv.
Var i stan och fixade lite ärenden. Hämtade ut mina nya recept. Hann inte skriva om det igår, gör det inom kort.
Jag hittade iallafall gympaskor till Lukas och lite kläder till båda. Visar er längre fram.
Unnade mig en lunch på bästa lunchstället...
Le Croissant i Gallerian.
Deras färska pasta med kyckling är något alldeles extra. 
Så otroligt gott!! 
 
Har haft huvudvärk hela dagen och blir inte helt av med den. 
Man får faktiskt tycka det är skönt att vara utan sina barn ibland. Gör det är det!
Det betyder inte att man inte älskar dom, för de gör man. Men ibland behöver man komma bort och bara vara sig själv och inte bara mamma. 
Att samla ny energi till att orka vara en bra mamma!
Det är ok att tycka så. 
Man får inte glömma bort att vårda och vara rädd om sig själv. 
Det finns bara en av oss alla och vi är alla unika på olika sätt.
 
Imorgon bitti vankas äventyr då jag har semester denna helgen. 
8.24 imorgon bitti sitter jag och 3 tjejkompisar på tåget..
Berättar mer imorgon :) Längtar som en tok ❤
Nattinatt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0