Att få ihop livspusslet

Ja igår var det fullt upp. Psykologen på fm. Jobb 12.30-15.30. Hämtade Louise hos kompis och hann bara hemom och byta om sen var det dags för hennes dansträning. Vi tog bara en macka i bilen på vägen dit. 
Efter jobbet behövde jag rensa huvudet och jag längtade efter sol, så tog mig i kragen och tog en löprunda medans Louise dansade. 4.4 km blev det. Kändes sjukt skönt efteråt och tiden var kanon!! Hejja hejja mig! 
 Man får använda tiden man har. Inte alltid så lätt att få ihop livspusslet men planering är A och O! 
 
När vi kom hem fixade vi lite pannkakor till kvällsmat. Louise gjorde sina egna i shakern och stekte dem alldeles själv. Så duktig hon var och för att inte tala om hur stolt hon var!! Underbart att stå och laga mat tillsammans vi två.. Jag gjorde bananpannkaka till mig.
Vi mumsade i oss och njöt av varandras sällskap.. 
En härlig måndagkväll! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0