Älskar lov!!!

Sååå skönt med sovmorgon. Hade sett fram emot det så länge.. På mig 23 och vaknar och ser att klockan blinkar, strömavbrott inatt tydligen. Tittade på mobilen. 7.30.. kunde jag inte få sova längre.. haha! Jaja, jag var ju pigg så.. 
Hade Jenka och Nea här hela fm. Supermysigt. Louise lekte med Nea och hade kul!! 
 
På em.hämtade vi hem Lukas.
Frågade om Louise ville hjälpa mig med maten och det ville hon..
Korvgryta och ris.
Jag fixade riset och Louise gjorde HELA korvgryta själv.
Ska och delade korven, hackade löken, blandade i ingredienserna och kryddade själv. 
Hon var så otroligt duktig och hon var mäkta stolt. Jag gjorde ingenting.. 
Och hur smakade den sen då.. Fantastiskt god!! 
Hon har verkligen talang alltså!! 
 
Det blev Tabata ikväll. Ida följde med och provade på idag, bra jobbat!! 
Alltid roligt att träna tillsammans med någon!! 
Idag var det hon, jag och Jenny ❤ 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0