Välförtjänt

Hujedamej alltså..
Började dagen med ett Träningspass här i byn. När jag kom hem var det fullt ös i över 3 timmar.
Slängde skit på återvinningen 
Rensade pallkragarna och klippte ner runtom
Städade lekstugan
Rensade plattorna
Slängde gamla blommor och satte in alla krukor 
Flyttade in utemöblerna i källaren.
Städat källaren
Plockat in barnens ute-leksaker 
Rensat sandlådan 
Satt in cyklarna
Plockade in tvättklämmorna från tvättvindan 
Plockat undan sommarskor och jackor. 
Plockat fram höst/vinter kläderna 
En riktig höststädardag.
Så effektiv man är när man sätter fart och bestämmer sig.
Det är tråkigt och jobbigt men NU... Åh vilken skön känsla. Satte mig och njöt av en välförtjänt glass  
Det var jag baske mig värd! 
 
Nej nu duschen och sen en tupplur. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0