Paperwork

Usch ja vilken tråkig kväll.
Tv:n har varit mitt sällskap! Tittat lite men mest lyssnat på idolerna. Charlie, Liam och Rebecka var mina favoriter ikväll. 
Jag har suttit och sorterat mina räkningar och diverse andra papper som bara hamnar på hög (under några års tid) Nu var det överfullt och därmed fanns ingen annan utväg än att ta tag i det. Slängde hur mycket som helst, 1/2 sopsäck med andra ord. 
Nu däremot är det väldigt skönt att ha det färdigt! 
 
Jag och mamma var i stan innan ikväll. Tog en fika på Espresso House och jag förnyade även mitt mobilabonnemang.
Denna rosa skönhet fick följa med mig hem. Om jag är kär? Oh Ja!! Samsung S7
 
 
 
 
Detta slängdes.. 
My love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0