Halloweendisco

Vilken dag. Vilken fredag.
Jag och mamma har rensat och kastat så mycket skit från "skräprummet" och källaren. Pappa kom med ett hästsläp som vi fyllde. Massa kläder har gått till vänner för arv, samt resterande i UF containrar. 
 
Så himla skönt att rensa ut, men ack så jobbigt och energikrävande. Vi har hållt på hela veckan.
 
Anledningen är att Lukas äntligen ska få eget rum, så det behövdes rensas ut för att göras vid och snart kunna bli inflytt för min förväntansfulle kille!
 
Louise hade Minya med sig hem och det vankades skoldisco ikväll. Halloweentema såklart!
Lukas första disco och han var lagom taggad... Övertaggad ;)
Barnen körde jag hem till morfar efter discot för 2 nätters övernattning.
För morgon beger mig nämligen jag och 2 vänner för en helg i Ullared. Övernattning och massa mys.
Ska bli skönt att komma hemifrån och slippa alla tankar och måsten. Just nu är det fullt av allt i mitt huvud. 
Mycket på gång och därmed mycket oro.
Denna helgen är det Therese-tid och om jag ska njuta!! 
 
Bildbomb på discotrion ♥
 
Gofika denna gottefredag började vi med!
 
Lukas: Mjuk och skön pyjamas från KappAhl.
Hittade på många ställen, men KappAhl hade mjukast och tunnast kvalité. Lukas blir så oerhört varm så han behöver tunna pyjamaser och denna var perfekt. Han fick den dräkten han önskade. SÅ nöjd han var!
 
 
Louise: Leggings (gamla): Lindex, Sammetscape: Lindex, Tröja: KappAhl, Hatt: Lindex Näthandskar: TGR, Väska (gammal): HM, Trollstav: Hemifrån Självlysande klämmor: HM, Neonblinkande örhängen: Wish
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna bilden gillar jag skarpt.. Så FIN!
Förfest med Äppeldryck och Ahlgrens bilar :)
 
 
Nu är det godnatt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0