Försmak på julen

Vilket väder det har varit idag. Typ ösregnat största delen av dagen! Men solen har varit framme samtidigt vissa stunder. Himlen har bjudit på många fina färger idag.
Har minsann varit en lugn idag efter den hektiska gårdagen.
Hämtade hem Lukas från stödfamiljen i em och de bjöd på en god söndagsmiddag.
Jag hade glögg med mig som jag fick av lillebror som vi avnjöt efter maten. Riktigt god äppelglögg. Skånsk också dessutom. Smakade gott med en försmak på julen med glögg och pepparkakor.. 
Denna helgen har jag blivit bortskämd med middagar, verkligen lyx ;)
Precis tittat klart på Johan Falk. Kan vara en av de bästa svenska kriminalserier jag sett. Sjukt vad spännande den är. Längtar redan till nästa söndag.. 
God natt på er! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0