Det bästa med hösten

Idag hade Louise valt dagens middag och inte mig emot.
Min absoluta favorithamburgare med friscobröd.
Med stekt ägg och bacon till, lyxar det verkligen till det lite extra. Dessutom hade vi baconhamburgare idag.
Såklart blev det kladdigt runt hela munnen och Louise klagade på mitt ätande. Dock inte så lätt att få in denna stora goding i munnen  (även om jag har ett rykte om att vara stor i mun ;) )
Även Lukas fick sin "hamburgare" med glutenfritt hamburgerbröd. Han blev så lycklig, hans favorit sa han! Det betyder så mycket för honom att kunna få äta liknande det vi äter fast på hans vis. Det värmde i hjärtat att han blev så glad.
 
Det blev ett skönt träningspass ikväll. Längesen jag tränat då jag legat pall i över 1 vecka med förkylning och kristallsjukan. Ingen höjdare vill jag lova.
Louise är med mig och tränar och hon tycker det är kul och hon är så duktig!
Snälla mamma passade Lukas. De spelade memory och myste innan hon nattade honom. Vilken lyx ❤
 
Efter en skön dusch sitter jag och och njuter i soffan med tända ljus och mina älsklingsstrumpor. Det är något av det bästa med hösten, att tända massa ljus och äntligen ta på sig chenillesockarna! Mys på hög nivå. Ännu mer mysigt blir det när det regnar ute som ikväll. Det blev en god kopp te och lite keso med bär och mandel. Det är godare än det kanske ser ut! 
Efter ett av mina favoritprogram, Dicte, får lite härlig läsning i Ulla tidningen avsluta denna tisdagkväll. Om 1.5 vecka bär det dit. Om jag längtar?! Åhhhh
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0