När orken är slut

Ja då blir det mat i all enkelhet.
Lukas fick risifrutti mefans jag och loppan beställde pizza.
Lukas var hängig i morse och orkade knappt till skolan. Efter skolan var han trött och helt slut. Tror det är något på gång. Han har ju trots allt inte varit sjuk en enda gång sen skolstart.. peppar peppar!! 
Jag är så trött idag. Obotlig trötthet, det är hemskt. Då orkar man verkligen inte laga mat och få massa disk till på köpet, usch nej.
Var på Maxi och handlade i fm, jag ville bara hem och sova, kändes som en vandrande zombie alltså.
Barnen leker och jag pular och pyntar lite. Sakta men dyker går det framåt.
Snart börjar myset i soffan med gottis och familjen Rysberg och sen idol. Lär väl somna till det antar jag. ;) Haha! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0