Måndag

Ja så var det måndag igen.
Denna veckan är det 3 möten/besök och 1 dop på kalendern.
Idag blev det 2 besök. Med Lukas imorse och Louise i em. Ett himla körande men det är så mitt liv ser ut. 
Lovade Louise något gott efter hennes besök där hon var modig. 
Det blev fika på Espresso house. Hon var sugen på paj med vaniljsås. Jag avnjöt en chai latte! Den godaste av alla, är den på Espresso house :)
Kanske det blir att man slänger ihop en äppelkaka i veckan.. om lusten och orken faller på.
Behöver även laga upp Lukas mat och lägga i frysen. Dock har jag ingen motivation och ork just nu.
Bara trött och fryser hela tiden.
Beställde hem vars en vinterjacka till mig och barnen från hm ikväll. Hittade inga i Ullared och min blixtlås är helt sönder. Och om de blir en vargavinter som de lovat behöver jag en riktigt varm och go jacka. 
 
Dagens middag var det godaste på länge. Korvgryta och ris. Med sallad och keso till. Galet vad gott det var.
 Ikväll kördes det vidare mot Louise dansträning och min veckohandling.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0