Kallt men skönt

Efter lunchen fick barnen vars en påse från när jag var i Ullared i helgen. Lite minijulafton. Så glada och nöjda de blev. 
Sen ville jag ut i det underbara vädret som varit idag. Solen har lyst så härligt på alla fina höstlöv. Det blev 4 km. Jag pw och barnen cyklade. Kallt men gud så skönt! 
Lite gnälligt då Louise frös och då är allting jobbigt/tråkigt.
När vi väl kom hem tog vi och gjorde oss vars en kopp varm choklad och mumsade på clementiner, samtidigt som vi spelade en vända UNO. Mysig stund tillsammans innan Louise åkte till sin pappa!! 
 
Nu ska jag lämna Lukas hos min mormor en liten stund då jag ska ta mig en löprunda. Försöker peppa mig själv.. Phu.. kallt ute ju.. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0