Frissan och fredagsmys

Vilken bra start på dagen med att försova sig och vakna 7.30 :( Barnen börjar 8. 
Jag hade världens huvudvärk och ändå la jag mig tidigt igår. Fattar inte. Blir så trött på denna konstanta tröttheten. Varat i 1 år nu.. 
Hade äntligen ett frisörbesök inbokat. Det piggar alltid upp! Åtminstone för stunden.
Så skönt med ny varm färg och få bort de slitna topparna. 
Drack kaffe för att hålla ögonen öppna, ändå gäspade jag massor.. Hade behövt hinkvis med kaffe en dag som denna!!
Nåväl. Mamma och Louise mötte upp i stan och vi tog en lunch/fika på Le Croissant. Jag tog färsk pasta med kyckling. Gudomligt gott, till och med Louise gillade det. Mycket bra betyg!! 
En riktig mysfredag på stan. 
Handlat lite smått och gott som jag kanske delar med mig av i helgen.. 
 
In progress 
 
Före - efter 
Före - efter
Mia gör alltid ett fantastiskt jobb. 
Ni finner henne på Frisörsalong lilla Paris 
Jag blev sååå nöjd, som alltid ❤ 
 
Fick så mycket positiv feedback på Instagram. Det värmer och ni boostar verkligen mitt självförtroende som just nu inte är på topp. Ni är guldvärt allihop, jag blir jätteglad. Tusen tack för alla fina kommentarer ❤ 
 
 
 
 
 
 
Vidare hemma körde vi på tacomys.  
Perfekt när man har färdig tacofärs i frysen. Tog upp i morse och bara värmde när vi kom hem sent. Vi hjälptes åt att hacka upp lite grönsaker. Fix så var det klart.
Fortsatte myset med gottis till familjen Rysberg och Idol.
En riktig mysfredag på hög nivå. 
Louise och jag får lite extra tid i helgen. Hon skulle åkt till sin pappa, men de är sjuka. 
Så vi njuter av lite extra mys i helgen.
 
 
 
 
 
Nu är det godnatt! 
Trackback
RSS 2.0