Fars dag och en dag i bilen

Igår var det lekdag för barnen. Lukas var hos kompis och Louise hade kompis här. Mysigt!
Igår kväll sen bjöd pappa på farsdagsmiddag. Pulled pork och ris. Riktigt gott. Han brukar alltid bjuda på smörgåstårta, men då han jobbade hann han inte med det. Detta gick precis lika bra! Jag gav honom en ny trimmer till håret. Det blev uppskattat!
En mysig kväll.
Det enda som är bättre än att ha honom som pappa är att mina barn får ha honom som morfar ❤ 
 
Bjuder alltid på sig själv och hittar på massa med barnen. Så många skratt man får av honom!! 
Tack för att du finns, jag har aldrig haft någon morfar, så jag är extra glad att mina barn har en i sina liv! 
 
Idag var det dags för provtagning igen på CSK med Lukas, sen gick vi till mottagningen och han fick influensavaccinationen. Det var hysteriskt och jättejobbigt. Han ville inte alls. Men ack så duktig han var, min lilla prins ❤ 
Han fick en biobiljett som present. Han valde en krokodilnalle efter sticket i fingret. Han blir bortskämd med presenter, men det hjälper mot det jobbiga. Fokus på något roligt istället. Det är guldvärt! 
Jag körde och lämnade honom i skolan och sen tillbaka till stan igen för nästa möte för min del.
Avnjöt en god chai latte efteråt, det var jag minsann värd.
Denna veckan står det 5 möten/besök, 1 frisörbesök och 1 dop på schemat. Phu, min vardag i ett nötskal. 
Hemma fikade jag med Thomas som var här och grejade. En överraskning, visar när det är klart. 
Bjöd på lite gofika, det krävs när man arbetar hårt! Louise leker hos kompis och Lukas har åkt med Thomas hem. Jag ligger på soffan och tar igen mig. Helt slut. 
Laddar upp inför kvällen. Louise ska på dansträning och jag veckohandla. Längtar redan tills soffmyset ikväll ;) 
När man kan andas ut efter en fullspäckad dag! 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0