Denna morgon

Denna morgonen startades med massa mys. Båda barnen hade komitt upp till mig inatt. Trångt och bökigt men mysigt att vakna så här ibland..
Har knappt sovit nånting inatt, vet inte varför. Vissa nätter kommer jag bara inte till ro. Har bara legat och vänt och vridit mig hela natten.. Var lagom trött imorse vill jag lova!
Jag lämnade Lukas i skolan, åkte hem och fixade mysfrukost till sjuklingen och hon fick äta och mysa framför tv:n. 
Jag begav mig ut på en löprunda med bara en banan i magen. Usch vad jag var nära att ge upp. Tungt var bara förnamnet.. Loppan klarade sig bra hemma, stolt mamma!
Väl hemma har frukost sällan smakat så gott.. Mmm vad härligt!!
Nu en dusch och loppan ska till min mormor för jag ska njuta av egentid, massage. Ska bli oerhört skönt! 
Trevlig onsdag på er! 
 
Jag är minsann så trött som jag ser ut.. 
Mina hjärtegryn ❤
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0