Äta ute

Vilken lördag vi hade. 
Vi var på Ikea hela dagen jag och loppan. Hittade litegrann. Lunchade såklart och på vad annars än köttbullar ;) provade kycklingbullarna. De var jättegoda! Louise tog pannkakor och vi avslutade med vars en lussebulle, årets första. Mmm
 
Vi han bara hem och göra oss iordning lite sen bar det av till Steakhouse no 9. Vi skulle äta middag med mamma för att fira att hon fått lägenhet. Min lillebror och hans tjej, samt mammas kusin med fru var också med. Himla mysigt!
Jättegott och trevligt. Louise åt kycklingschnizel med pommes och jag tog en steakhouse Burger. Åhhh vad gott det var. Louise var den enda som ville ha efterrätt. Glass med chokladsås. 
Louise tittar upp all sin mat och det är verkligen gott betyg. Min burgare var sååå god. Det var pommes av både vanlig potatis och sötpotatis. Riktigt gott! 
En mycket trevlig kväll.
 
Sen hemma kom Jenny O förbi och vi landade i soffan med en film. Livet efter dig. Den är riktigt, riktigt bra! 
 
Jag är sjukt trött idag men nu är det dags att skynda på och ta tag i sig själv, för idas vankas dop för fina lilla Nea ❤ 
 
Han en fin söndag kära läsare! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0