1 månad kvar

Galet vad trött jag var i morse. Helt sinnes..
Igår efter massage adventspyntade jag i köket. Bytte till mina favoritgardiner all time. Gud vad mysigt här är nu. Fick även klartecken på var min knäsmärta kommer ifrån. En felbelastning då jag var snett i höften. Galet vad skönt med 1.5 timmes massage, finns inget som slår det. 
Vi lyxade till det med hamburgare och Lukas fick också. Han sa: Åh vad lyxigt, det är nog bara vi som har det så lyxigt idag.
Det värmde så gott. Så enkelt men verkligen uppskattat.
Idag har pappa varit här och hjälpt mig hela dagen med projektet vi håller på med. Snart är det klart!! Då visar jag er :)
Ikväll blev det yoga för min del. Det var gin-yoga idag. Galet vad skönt och jag blev såå avslappnad. Min nya favorit. Behöver verkligen komma ner i varv.
Snälla mamma var barnvakt, när jag kom hem bjöd jag henne på chokladpudding och firade lugnet och att det idag är 1 månad till julafton. 
Galet så fort tiden går. Älskar julen och njuter så av mina stjärnor och stakar!! 
Imorgon är det fredag och hoppas vakna pigg och ladda upp inför fredagsmyset ❤ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0