Kalvinknatet

Idag var det dags för barnens första Kalvinknat i tivoliparken. 
 Massvis av folk och underbart väder.
Lukas åkte dit med sin Jenny.
Jag och Louise började med Mys middag på McDonalds :)
Sen tittade vi först när Lukas sprang. Såå nervös han var, syntes på honom. Men han klarade sina 900 m. utan bekymmer. Han var lagom stolt när han kom i mål ❤ 
Louise sprang 1.5 km och hon var jätteduktig ❤ Hade ont i magen och huvudet efteråt av ansträngning. 
 
Jag är mäkta stolta över barnens prestationer. 
Det viktigaste är inte att vinna, utan att ha kul. 
Att bara klara banan var bra men de kom ändå bra i tid. 
Jag är jättestolt och jag blev tom lite tårögd.
 
De går i mammas fotspår (gällande löpningen) ;) 
 
Louise fick efteråt en McFlurry för att hon varit så duktig. Det var hon värd och hon blev så lycklig.
 
Nu är det godnatt och imorgon väntar en skoldag för mig och Louise :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0