Samlar energi

 Var äntligen hos frissan med Lukas igår. Det behövdes verkligen. Han blir alltid en helt annan kille efteråt. Kanske det beror på att man alltid väntar för länge och det har hunnit bli så långt till varje gång. Haha!! 
Nåväl, han blev jättefin. Sandra gjorde oss sällskap och vi avslutade med en chailatte på Espresso house.
 
Jag var på möte på jobbet på em och där serverades smörgåstårta! Inte alls dumt vill jag lova! 
 
Sen kom Sandra och barnen på middag. Lukas hade åkt till stödfamiljen så det var lite lugnare med middagstillagningen. 1 rätt istället för 2. 
Det blev korvgryta och ris. Så enkelt och så gott!! 
 
Tjejerna var inne i tv:n mest hela kvällen. Mysteriet på Greveholm. De väntade på greven hela tiden. De satt helt inne i filmen. Härliga ungar! 
Så mysigt med tv på Louise rum, hon njuter verkligen. 
 
Idag var det massage för min del. Har kännt ett tryck över bröstet vilket var både ångest och stress. Det kändes när han masserade ut det. Riktigt ont faktiskt, men skönt. Haft ont i ländryggen och min rygg var trött. Så nu känns det bättre och hoppas kunna komma igång med träningen ordentligt snart efter alla sjuor så man tränar upp styrkan i ryggen igen. Min rygg behöver det för att orka med jobbet framförallt.. 
 
Njuter med en kopp kaffe på trappan i S O L E N nu för att ladda och samla energi till kvällspasset på jobbet.
Snart så man längtar efter att äta den första glassen ute i solen. 
 
Hoppas ni har en härlig fredag och ni missar väl inte Let's dance ikväll :) 
 
Kram på er ❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0