Nollställd

Dubbelt upp i back on track..
Jobbat första dagen idag på 2 veckor. Skönt att vara igång igen men var sååå trött efteråt..
Sen blev det ett Tabata pass också. Försökte ta det lungt men det var tufft ändå. Inte kommit igång ordentligt med träningen på flera flera veckor. Det är alltid så jobbigt att komma igång och in i flowet igen. 
 
Jag mådde illa efter och det satt i nån timme. Usch vad jobbigt. Min kropp är verkligen helt nollställd..
Låg i soffan och tittade på landskampen mellan Sverige-Tjeckien. Spännande.. 
Nu ska jag sova gott. Kommer nog få träningsvärk imorgon men jag ska bara sitta i en bil några timmar imorgon. Så det blir lugnt :)
 
Godnatt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0