En kovändning

Jag och Jenny åkte till Lund för ett väldigt givande och intressant möte. Dock blev det lite tankeverksamhet för mig och mitt grubbel börjar.. 
Vi tog en fika innan vi körde hem.
Tack för den ❤ Satt perfekt, det gör dock en chailatte alltid! 
Hemma hann vi med en promenad också, skönt med friskluft när man suttit i en bil + möte.
Allt var kanon och jättebra..
 
 Tills jag skulle hämta barnen och saker strular och jag klantar mig ordentligt och ingenting blir som det var tänkt.. 
Allt bara vände och jag blev till ett monster som till slut grät..
Jag fattar inte vad som händer med mig... För mycket i huvudet antagligen.. 
Jag klarar bara inte vissa saker. Inte just nu. Jag är fortfarande inte helt återställd från utbrändhet och influensor...
Detta eviga kämpande med allt,  ibland orkar man bara inte mer...
Tacksam att Thomas och Jenny bjöd oss på mat, det var såå guld värt.. ❤
 
Tack mamma för allt ikväll, verkligen jättesnällt ❤
 
Jag har iallafall fall rejäl träningsvärk så det återstår väl att se om det går att sova. 
Ska försöka kämpa mig igenom arbetsdagen imorgon sen är jag ledig i 3 dagar. 
 
Over and out!!! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0