Samlar hjärtan

Med lite push från Lukas stödfamilj så har vi ni börjat med att låta Lukas vara utan blöja på natten. 
Han dricker ju mycket anamix och även en flaska innan läggdags så han har inte haft det så lätt att vara torr på natten. 
Jag provade i natt.
Han vaknade till vid 23 och satte sig upp i sängen. Vi gick ner och kissade och när han vaknade vid 7 imorse var han torr :) 
Såååå stolt han blev själv och även jag såklart.
 
Han samlar hjärtan i almanackan. 1 hjärta för varje natt han är torr. Han väljer själv färg och när han har 7 hjärtan så har jag lovat att köpa en radiostyrd helikopter/bil som han önskat sig. 
 
Han valde kläder själv imorse. Orange och vinrött. Haha, älskade unge. Han sa att det är han som ska ha det på sig, och ja jag kunde inte säga emot. 
Det viktigaste är ju att han trivs i det :)
 
Jag är lika trött idag och soffan är min vän även idag.. Zzzz 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0