Plättmys

Lukas vaknade förkyld imorse
Jag vaknade med huvudvärk och har varit extremt trött idag.
Louise åkte till en kompis och jag och Lukas spelade spel och tittade på Frost (mamman slumrade lite) 
Mormor kom förbi på kaffe och var med på en omgång memory.. 
Som jag älskar att spela spel. Och barnen gillar det också. 
Så underbart att se glädjen i Lukas ögon när man spelar med honom! 
 
Pappa bjöd på söndagsmiddag, fläskfilégryta med ris! 
Det är lyx att slippa laga mat till mig och Louise, måste ju alltid laga till Lukas.
Det var gott och barnen berättade om gårdagens alla händelser :)
 
Väl hemma när Lukas somnat så tog jag och loppan söndagsmyset till en högre nivå..
 
Gjorde lite plättar till kvällsmat. 
Lite kvalitetstid vi två. Härligt när man har möjlighet att ge båda barnen lite tid med var och en i taget. 
Nu ska denna sletna mamman sova.
 
Ny vecka och nya tag imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0