Disney on ice 2016

Igår var en händelserik dag!
Efter frukost så gjorde vi oss iordning och packade inför en dag i Malmö.
Det krävdes en del planering och mat, medicin, fika m.m till Lukas, men det gick bra. 
Jag var lite orolig över hur der skulle gå, yrväder som han är. Inte rädd för nånting.
Han var lite rastlös på tåget och i slutet på showen men i det stora hela gick det över förväntan!
Jag hade pratat med honom innan om hur det kunde gå om vi tappade bort varandra och hur viktigt det var att lyssna. Skrev mitt mobilnummer på barnens armar om i fall vi skulle tappa bort varandra.. Lukas höll mig i handen och lyssnade jättebra. Så stolt jag var över honom och faktiskt lite över mig själv som tog med honom. Inte ofta han får följa med för det är för jobbigt för mig. All planering och stress blir för mcket för mig. Har lovat mig nu att ta med honom mer och mer och låta honom få följa med på roliga saker han också.
Det kändes så bra att ha båda barnen med sig, man kände sig hel ♥
 
Vi var 5 mammor och 9 barn, ett fantastiskt gäng! 
Alla hjälptes åt och alla barnen var superduktiga, inget gnäll och inget bråk!!
En underbar dag och showen var fantastisk!
 
 
Lunch för Lukas på Espresso House innan tåget och fika för de andra..
En chai latte på tåget satt inte alls fel..
Min fina kille ♥
Första gången vi åker tåg tillsammas, Lukas har åkt innan med stödfamiljen.
 
 
 
 
Allihop i hissen :)
 
Förväntasfulla barn innan showen börjar...
Lycklig som kunde äta sockervadd, det gillades!!
Lejonkungen
Peter Pan och Kapten krok
 
Den lilla sjöjungfrun
Och Frost
Olof var storfavoriten!
 
 
Middagen blev på McDonalds!
Grabbarna Bus ♥
Mama-Groupie ♥
Inte lätt att fånga alla barnen på samma bild, men till slut lyckades vi ♥
Ett superhärligt gäng!
 
Tack tjejer och kidsen för en oförglömlig dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själva, det får vi göra om 😃💕

2016-01-18 @ 07:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0