Avslappnad

Min kropp svarade mycket positivt på yogan.
Det var mycket koncentration på andningen och balansen. Svårt i vissa lägen och vissa övningar mer invecklade än andra. 
Lyckades hyffsat tyckte jag men balansen var sådär ;)
Jag blev varm i kroppen och efteråt var jag yr och jättetrött. Nästan så man somnade i slutet på avslappningen.
Detta var precis vad min stressade kropp behövde.
Inte mycket som kan få den att varva ner.. Men detta gjorde verkligen det.
Vilken känsla i kroppen att verkligen bli så avslappnad och skönt trött. Bättre än förväntat.
Rekommenderar detta starkt. Är ni nyfikna så häng på! 
Detta kommer jag fortsätta på! 
 
Avslutade hemma med en kopp citron & ingefärste till en tekaka :) Det satt perfekt. Mmm
Lägger mig i en renbäddad säng och har på känn att jag kommer sova riktigt gott inatt, hoppas den känslan stämmer.
 
Godnatt fina läsare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0