Skratt-tisdag!

Idag har bara varit en sån toppendag.
Hela fm hade jag och Lukas egentid när Louise var i skolan. 
Det blev lek och skratt i mängder.
Det började med att jag inte hittade Louise mössa i morse, trodde hon glömt den på dansen igårkväll, eller i Sandras bil. Skickade och frågade om de hittat mössan, men ingen hade sett den. 
Skulle leta igen här hemma, men hittade den inte. Bara slängde iväg en fråga till Lukas.
- Har du sett Louise mössa?
- Han brast ut i fniss och skratt, Ja jag tog den en gång och gömde den.
Där började det, jag bröt ut i skratt.
 
Sen råkade han hitta ett hål i mina leggings och han brast ut i skratt, och det gjorde även jag. 
Det stämmer verligen att skratt smittar av sig.
Vi hade så sjukt roligt att jag fick ont i magen, alltså denna unge. 
Alltid så glad och full med påhitt. 
 
Älskar honom till månen och tillbaka, vi har verkligen fyllt på energidepån idag.
Vi var ute en stund efter lunchen och lekte i snön, hade snöbollskrig och spelade fotoll.
Njuter massor och är stolt övet att jag släppte alla måsten och bara lekte med honom. 
En toppentisdag.
Att se sina barn så glada, värmer i mammahjärtat extra mycket!
 
Bjuder på lite knasiga bilder och videor, men så fulla med värme och kärlek ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen hade han krupit ner i sin förvaringslåda, jag orkade knappt titta längre, kunde knappt få luft som jag skrattade. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0