Måndag

Ja måndagar är den mest fullspäckade dagen på veckan. Pga träningarna för barnen. 
 
Provtagning på CSK med Lukas i morse 
Jag och Sandra tog en 8 km promenad i fm och sen gjorde jag lite hemmaträning 
Lagade middag tidigt
Hämtade Lukas på dagis och Louise hos kompis
Mamma kom och åt med oss och tog Lukas till fotbollsträningen. Jag tog Louise och hämtade upp T och B och styrde mot Bromölla och deras dansträning.
Skönt med 3 tjejer, då kör man bara var 3:e vecka. 
Veckohandlade under tiden de dansade.
 
Louise hade jätteont i magen ikväll och hon är förkyld och småhostig.
Får se hur hon mår imorgon bitti, min lilla loppa ❤
Hon är aldrig sjuk, men verkade lite hängig ikväll.
 
Helt fast i CSI, sen väntar sängen. Det blåser riktigt ordentligt utanför. 
Nu är man rent slut i både kropp och knopp..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0