Lunchdejt

Så typiskt att vakna genomförkyld på sin lediga dag.
Värk i kroppen och med världens huvudvärk. 
Tänkte gymma men det fick ställas in. Orkade knappt ta tag i nånting. Massa pappersarbete med diverse saker som jag var tvungen att ordna i fm. 
Tog en dusch och sminkade mig lite lätt för att piggna till, det hjälpte lite.
Körde till stan för en lunchdejt med min fina vän Jennica. Inte setts på länge så det var supermysigt! 
Tog vars en pasta på Café Fenix
Deras Carbonara är så god!
Blev inte många ärenden för förkylningen späddes på under dagen och ögonen var tunga som bly och värken i kroppen kom tillbaka. Känner mig som 7 svåra år just nu. 
H A T A R verkligen att vara dålig :( 
Avslutade med en chai latte på bästa stället; Espresso House. De har utan tvekan den godaste chai latten 
En jättemysig dag trots mitt sega huvud, Ja lite mer segt än vanligt ;) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0