Knappbyte och kvällsmys

Precis när vi skulle köra till BVC imorse, jag och Lukas så bad jag honom kissa innan. Få ser jag när han drar upp byxorna att knappen sitter långt ut. Han blir akut ledsen och förstår vad dom måste ske. Snabbt få vi hade 30 min till vi hade tid på BVC.
Phu, ledsen dom han var och det gick inte att kuffa knappen, kom inte ut någon vätska, förstod ju få att ballongen spruckit.
Så jag fick byta den och han var då duktig, det känna ju inget men han är ju häst gör att det ska göra det. Pga alla gånger som varit kaotiska med knappen.
 
Sen vidare mot BVC och fick "skolsprutan" 
Han sa ingenting.
 
Min store kille, han blir så härdad! 
 
Har haft en lugn dag hemma och ikväll har jag och Louise haft egentid. Vi pysslade, lagade mat, myste till barnprogram, gjorde läxan, och lekte affär. Ja och så åt vi lite glass också ;) Perfekt kväll!
 
Nattinatt fina följare, vilka är ni? :) 
 
Dagens middag var Louise val.
Ostschnizel, ris och beasås.
Galet vad gott det var, vi åt minsann 1.5 schnitzel var.
 
Så kul att vi skriver veckomatsedlen tillsammans för varje vecka. Roligare och mindre tjat ang maten. 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag heter Sandra är 35 år och bor inte så långt ifrån dig. Du är en av mina bästa vänner! Jag älskar dig 😘😉

Svar: Kul att du skrev ut din ålder 😄😅 Älskar dig med!! 😘
Therese

2016-02-03 @ 23:42:46
Postat av: Anonym

Jag läser 😃 Camilla, mamma till Leon och Lexie ☺️

Svar: Härligt 😊😃
Therese

2016-02-04 @ 19:34:27
Postat av: Anonym

Jag läser oxå den blogg :) Malin ( gått parallellklass på gymnasiet ) även jobbet ihop i hemtjänsten 😉

Svar: Vad roligt Malin :)
Therese

2016-02-06 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0