Känslan efteråt

Det blev faktiskt en löprunda som jag tänkt i morse. På bara en banan I magen. Ger lite energi och man får inte håll av det. Perfekt! 
Det kändes bra men ändå lite tungt. Tappat löpning gen lite då tiden var jag inte helt nöjd med. 
Men det viktigaste är ju den motion som faktiskt blir av. Så jag är nöjd! 
Det var dessutom väldigt mycket uppförsbackar, vilket är bra träning.
Det var såå motigt att ge sig ut. Tråkigt väder och jag var så trött.
Men när pappa kom och skulle passa Lukas så fick jag ju bita ihop och ge mig ut.
Vilket naturligtvis kändes bra efteråt, som det alltid gör. Det är ju den känslan man har i kroppen hela rundan, hur skönt det kommer kännas efteråt :) 
 
Frukosten smakade extra bra idag.
 
Nu bakas det fröknäcke och sen laddar vi upp för semelfika med fina vänner i em! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0