Hemmamys

 Louise hade ont i magen imorse igen så det blev en dag hemma för henne. 
 Jag köpte frallor till frukost för att lyxa till det lite. 
 
Det blev 2 rätter till Lukas lagade idag,  motigt med energin men skönt att jag till slut tog mig i kragen, efter att ha somnat på soffan efter frukost.. Det tar ju sån tid med allt som ska vägas och räknas, så man drar sig från att börja.. 
Men det blev morots och squashburgare samt rödbetsragu.
 
Morots och squashburgare, det doftade verkligen jättegott om dom! Blev så sugen på att smaka.
Rödbetsragu.
 
Louise somnade när hon tittade på film.
Hon har varit hängig idag. 
Låg i fosterställning i hallen innan ikväll och hade jätteont i magen. Det kommer och går, precis som om det kommer i attacker. 
Min stackars tjej, blir en dag hemma imorgon också.
 
Morfar passade barnen så jag kom ut lite ikväll, Tabata stod på schemat. Riktigt kul pass idag och jag har nog ont i låren de kommande dagarna, efter alla utfallshopp. Men det ska kännas att man har tränat ;)
 
Imorgon blir det upp tidigt, Lukas ska till BVC för vaccination och 5-6 års kontroll. 
 
Nattinatt :) 

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Skönt att få ha bra dagar oxå<3 hoppas Louise blir bättre:)

2016-02-03 @ 12:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0